tirsdag den 8. maj 2012

30 dage tilbage

Hey guys!

Nu har jeg under en månede tilbage herovre, hvilket er helt vildt at tænke på! Jeg kan slet ikke fatte, at jeg tager hjem igen lige om lidt, og at jeg allerede har været herovre i så lang tid!!

Jeg har ikke været så god til at få skrevet på min blog her for tiden, så der er sket en masse siden jeg sidst skrev!
Jeg har fået mine flybilletter, så nu kan jeg rent faktisk komme tilbage til Danmark.
Selvfølgelig skal jeg afsted fra Houston lufthavn helt latterligt tidligt om morgenen, så jeg skal allerede her hjemmefra ved 4-tiden..
Så flyver jeg så i 3 timers tid til Philadelphia, hvor jeg skal tilbringe de næste 3 timer, hvilket jeg tror er meget godt, så jeg kan få mig noget at spise og sådan i lufthavnen.
Derfra tager jeg et fly til New York, hvor jeg skal tilbringe endnu 3 timer..
Derfra tager jeg så endelig med et fly til Kastrup!
Jeg lander så i Danmark den næste morgen (d.7.)  --LAAAANG TUR HJEM!!

Jeg venter stadig spændt på at høre noget fra det gynasium, jeg så gerne vil ind på. De sagde, jeg ville få besked fra dem i maj, så nu må det brev fra dem altså snart gerne komme...


Her i tordags, fredags og lørdags var jeg til springshow, hvilket var mine sidste danseshows herovre. Det var vildt fedt! Vores danse havde temaet 'baseball' så vi var klædt ud som baseball players.




Hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar