mandag den 2. april 2012

Jeg har nu været i USA i over 230 dage!!
Jeg syntes godt nok, at det er mærkeligt at tænke på, at jeg kun har to måneder tilbage herovre nu. Jeg har fået en masse dejlige venner herovre og en rigtig sød amerikansk familie, som jeg ikke har lyst til at forlade.
Jeg glæder mig dog rigtig meget til at komme tilbage til Danmark og være sammen med alle mine dejlige danskere igen!
Der bliver dog meget mærkeligt for mig at komme tilbage til Danmark .
Mens jeg har været herovre, er min mor flyttet sammen med hendes kæreste, så i stedet for at bo i en lejlighed midt inde på på gågaden i Odense, skal jeg nu bo i et hus et stykke uden for byen.
Min kat, som jeg holdt rigtig meget af, døde dagen før nytårsaften, så ham skal jeg også vænne mig til ikke er her længere.
Jeg har fået en skøn stor golden retriever, og det bliver ret mærkeligt, da jeg aldrig har haft hund før.
Jeg skal starte på gymnasiet, med en masse nye folk. Det er den ting, jeg er mest nervøs over. Ikke at jeg skal gå på en ny skole, for jeg er blevet rimelig vant til, at alt er nyt herovre, men jeg er nervøs for, om jeg er kommet ind på mit gymnasie. Jeg håber virkelig, at jeg er kommet ind! Jeg får brev fra skolen i maj, så jeg er nødt til at vente i over en måned på at finde ud af det.


I sidste lørdags var jeg til Fusion!!
Fusion er to store danseshow, hvor alle 5 skole fra mit skoledistikt, deltog med alle deres dansehold. Det vil sige, at der var over 1500 elever, som deltog, så der var riiiiigtig mange folk inde og se det.
Det var vildt fedt! Der var den fedeste highschool stemning hele dagen. Jeg tror man er nødt til at have været på en highschool, for at vide hvordan det føltes.
En af mine veninder har lagt en video op på Youtube med min skoles audition-hiphop-dans, som jeg var med i. Videoen er fra det første show. Det skal lige siges, at det gik meget bedre for os i det andet show..
Jeg er et sted ude i venstre side.

...... Den gider ikke vise den rigtige video, på den rigtige måde, så jeg starter med at ligge et link op til det:

http://www.youtube.com/watch?v=GMr6aVCYdqg



Enjoy! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar