mandag den 20. februar 2012

6 måneder i USA

I dag har jeg været i USA i præcis 6 måneder, og hold da op hvor tiden dog bare flyver afsted! 

 I morgen tager jeg afsted til Hawaii, hvor jeg skal være i den næste uges tid! Det bliver bare fantastisk!

Det er helt mærkeligt at tænke på, at i morgen sidder jeg i det tropiske paradis.

I mens jeg er på Hawaii, skriver jeg på den nye side, jeg har lavet herinde på min blog, som hedder 'Hawaii'. Jeg vil forsøge på at lave en form for fotodagbog, mens jeg er derovre. Lad os se hvordan det går!

Selvom jeg glæder mig helt vildt, er jeg også lidt nervøs for i morgen! Jeg har kun prøvet at skulle finde det rigtige fly og komme på det helt selv en gang før. Jeg skal nemlig helt selv finde til Hawaii. Jeg er lidt bange for at jeg dummer mig, og kommer for sent til mit fly eller sådan noget.



- Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar